Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna-Karin - 27 augusti 2008 22:58

Yeaaah! =) Jag o min kära vän kom precis hem ungefär.. vart med ett trevligt gäng o ätit gott på big street o druckit öl o en fin drink =) Najs Najs! :)

Förövrigt? Va till Mona till mona i St skedvi från i måndags till igår =) Trevligt, sen igår va vi in till Gävle o gick på ikea o grejer :) Roligt som rackars, dasse fick handla massa ;) Sånt där "nödvändigt" bara ;) Hehe..


Idag har jag jobbat, btw har jag blivit kock ;) Hehe.. Har haft hand om dagens dom dagar jag jobbat den här veckan.. Oooh så komplicerat ;) Men kul när folk kmr o säger att det e skit go mat.. Då blir man glad!


Imorgon efter jobbet ska jag dra ner o handla en ny kaffe bryggare o ev en ny mikro =) Yjapp =) MEEEN!! Nästa lön lär jag börja lägga undan lite pengar så jag har till körkortet jag så stor skulle lägga undan till.. O sen en resa =) Ska minsann med Linda ut på en sväng :D Kan bli skoj! Så lär ju faktist lära mig att spara pengar.


Nu äre sex and the city o Dasse tjatar att jag ska slita mig här ifrån :) Så då gör jag det =) Sov gott..


Gooosh så söt!



Ovido - Quiz & Flashcards