Alla inlägg under september 2010

Av Anna-Karin - 25 september 2010 13:10

Heej !

Skriver mest för o hälsa till Eva ! ;-) Att jag ens skriver några rader är bara för hon ! ;-)

 

 

Sitter på jobbet nu, som vanligt =) Droppar in lite folk på badet iallafall, Skönt o inte va alldeles ensam.. Känns så skönt o jobba 7 - 16 idag !!! Känns som ingenting när man får sluta " normal tid "..

Annars är jag ju på  jobbet 9 - 18 eller 9 - 20 .. Så den här dagen gillade jag idag =)

Ikväll ska vi upp till Jimmy's föräldrar o äta o ha oss ! Ska bli trevligt..
Jag ska upp imorgon så lär inte bli allt för sent för min del..

Längtar till Torsdag då jag äntligen får vara ledig.. Ska bli sååå skönt. Efter en vecka i sträck med dom här tiderna är jag inte så kaxig :P

Å det ska bli så skönt.. Ledig Torsdag å Fredag. Jag verkligen läängtar.. Fredagen ska jag tvinga med mig Jimmy på marknaden o gå å bara mysa o strosa runt !


Neej nu så.. ska jag sluta drömma o försöka göra nå vettigt på jobbet ! :)

 

 

Kram från mig !!

Ovido - Quiz & Flashcards