Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Anna-Karin - 8 juli 2008 22:07




Halloo =)

har egentligen inge vettigt alls å skriva jag bara jobbar å jobbar å jobbar å så jobbar man lite till.. *puuh*


I söndags umgicks jag me majsan (: Kul! hon höll mig sällskap i nittsjö o sov där me mig =) Gullig tjej som rackarns!


Idag har jag jobbat me micka =) Det va kul..! drygt me tisdagar bara.. alltid så mkt folk när det är tisdags kul...

 Lillasys är så himla snäll o har hand om min hund hela tiden =) Tack för det!! Min Jumjum, Matte o husses bääbis =)


Jaaaaaa, å te helgen är det dalstuga :D Yeees va man ska vara full o bete sig dådå ;) Hehe. nej halv lugna puckar =)


har inge mer vettigt o tilllägga där emot lär jag säga natti nu, börjar nio imorgon o jobbar till nio på kvällen O_0 huva.. =) Tack o hej.


<3 per - anders <3

Ovido - Quiz & Flashcards