Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

På begäran !! =)

Av Anna-Karin - 31 oktober 2009 19:40

Jo minsann =) Tänkte väl prova o börja skriva igen efter ett riktigt låååångt uppehåll.. Har hänt för mycket o inte haft tillgång till dator som förut.. Men nu kanske jag kan blogga lite iaf =)

 

Jag o Jimmy va på 50års kalas igår .. Va väldigt trevligt :) Jimmys Mammas kusins man som fyllde år. Och sent in på kvällen kom Eva och fråga om jag slutat blogga.. Jimmys Mammas kusin alltså.. Oj så paff jag vart. Hon berätta att hon läste min blogg förut o tänkte på mig då å då =) Hur gulligt som helst. Hade inte ens träffat henne förut =) Mamma o hon jobbar ihop så måste vara på de viset bloggen kommit in i bilden..

 

så det va roligt o höra :) Är väl bara o ge bloggen en chans igen :)

 

Åh ni märker ju hur mkt som hänt sen sist jag skrivit.. Jag o Dasse har gjort slut.. I juni för o va exakt..

O jag o Jimmy är nu mera ilag.. Känns underbart. Aldrig varit med om en så snäll människa !! :)

 

Ja jag lär väl uppdatera er när det vart en sånt hopp i tiden =)

 

 

Ikväll blire lugn myskväll med Jimmy. Ska beställa hem mat från Big Street :)

 

 

Nu hinner jag inte skriva mer ändå.. Ska ordna lite här innan Jimmy kommer hem !!

 

 

 

Puss alla söta !! :)

 
 
Ingen bild

Maja

31 oktober 2009 20:36

Välkommen tillbaka. ^^
Kul att läsa att du hittat kärleken igen.
Kan Jimmy vara han med gula audin eller?? =)
Ha det gott å njut av kärleken...
Massa kramar

 
Ingen bild

EVA

1 november 2009 14:46

Kollade bara in här som hastigast, och blev glad att se att du är tillbaka! Jag vet att Jimmy är en härlig kille,har känt honom sen han var nån dag ung bara, och nu tycker jag att han hittat en jättefin tjej! Ska bli spännande att läsa din blogg igen. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards