Alla inlägg den 8 april 2009

Av Anna-Karin - 8 april 2009 23:09

Börjar få koll på dagarna igen =) Hehe.. Ganska skönt det iaf =)


Blir trött i skallen av den där kursen.. Men måste säga att det e faktist rätt intressant. Sånt där som faktist e rätt bra o ha i bakhuvudet, blir rätt klok ;) Hih..


Va störande.. jag hade nyss en hel del jag hade o skriva.. Som lät så himla "ner-skriv-bart " ^^ men huffs fluffs så va det borta..


Iallfall, Upp tidigt o åka till Leksand imorgon oxå.. Men går bara till 12 så det e prettttty nice faktist :) Sen ska jag ordna så Dasse ställer upp å åker till Grycksbo o hämtar Matilda, hon ska till Christer i helgen så. Å då tänkte jag följa med te G-bo ;) hehe o kanske stanna där o sen åka in te Falun o hälsa på Erika o Sara om dom har tid för de ;) Få se om jag får tag på nån. Lr om mamma o dom har lust o stå ut m mej en sväng ;) hihi.



Igår kom Mona med "påskblommor".. såg inte mycket ut för världen meeeen va fina dom vart när dom "slog ut" =) Fort gick det. Gula o fina.. Men utan o låta gnällig så luktar dom riktigt riktigt illa faktist :P haha...  Huu då. Men men, hon är så gullig som kommer med blommor o så. O hon ställer upp o lyssnar hela tiden! :) <3



 Jaja =) Nu ska jag nog ta o borsta lite tänder sen bädda ner mig ! =) Önskar önskar önskar att det e soligt imorgon, Behöver det verkligen för o vakna till ordentligt!




En sak till bara.... Ta mig INTE förgivet/förgiven?! Va fan heter de.. jaja.. Gör de inte iaf. Blää fö de. . . ingen kör över mig. PUNKT.




Puss o godnatt.. Nu ska jag sova riktigt gott!



Älskar dig Sunshine!! =) <3  

Ovido - Quiz & Flashcards