Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Anna-Karin - 3 juni 2009 22:57

Det e ju Rock n Roll tider nu som sjutton ;) E det int ?? =) Imon e det crusing i falun.. Jag vill dit =) Hoppas min sambo vill dit då, Tror ni ?? =)


Idag har jag träffat Monica o fått mitt kursintyg =) Niiice :D Sen städat trappor... Puuuuh så drygt :P Förstår inte hur dom som jobbar med det varje dag orkar :P Jisses =) Men men, jag ger mig inte. . :)



Imon klockan TIO!! :P Kommer min vän Olle o fikar lite =) Det ska bli trevligt !! Va längesen jag såg han nu.. När vi gick i sammaklass kan man nog kallat han för min bästavän.. Utan tvekan. Så snäll ...




Måste gå å handla nå fikabröd då innan han kmr.. Fast det e ju bara frukost vid den tiden :P men men :)



Nu ska jag göra nå annat minsann ! =)




puss på er !! =)

Ovido - Quiz & Flashcards