Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Jumjum <3

Av Anna-Karin - 11 oktober 2010 10:35

    Jumjum   


Sitter hemma o är helt jäkla förstörd.... Skulle varit på jobbet men har en hund som blöder som en tok där bak efter vi var ut imorse... Kunde inte lämna han då jag hade haft blod över golv o soffa när jag kom hem.. 

Chefen fick hoppa in och ta reception o jag duscha Jumjum för o se vad som stod på.. Samma som marknads-söndagen.... Veterinären trodde på analsäcksproblem eller liknande som spruckit åt han.. Men nu kom det tillbaka.... Ringer veterinären som tycker jag ska komma in,vi pratar lite o disskuterar andra problem han har haft o som börjar komma igen o kommer överens om o ta bort han !!   


Ja usch... va ska man säga ? jag är helt förstörd.. Mitt älskade sällskap... Min Jumjum :'( Va ska jag göra utan han ? Fy sjutton... veckorna kommer bli låååånga....


Men det är ju som veterinären sa, Det ska va kul o ha hund.. O på slutet har jag gått å bara varit orolig o funderat över den där hunden...



Jumjum....    Du finns i matte's hjärta föralltid o alltid...







Förlåt.......


     

 
 
Ingen bild

lillsyss!

12 oktober 2010 08:44

Jag saknar han redan! Världens finaste hund! så många minnen med honom! kommer bli tomt.! Finns för dig stora syster!

 
Ingen bild

eva

13 oktober 2010 13:03

Lilla gumman,va sorgligt!Förstår att det känns tomt.Men en tröst är väl ändå att du faktiskt genom ditt beslut kunde hjälpa honom så att han slipper lida. STOR KRAM till dej!

 
Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

3 november 2010 07:25

Åh vad jobbigt! :( Vet hur det är, hur chocken är.
Min katt var lite dålig, så vi var in bara för en koll, och då tyckte dom att vi skulle avliva han.
Det var det jobbigaste jag varit med om. :(

http://ninawikizz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards