Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Anna-Karin - 2 mars 2010 00:03

  Jag vet att det är huuur längesen som helst jag blogga... Å har haft ett par nötter som nött på mig att jag lär blogga ! :P :)

Men blogglusten har ju försvunnit o det finns väl inge tråkigare än o skriva för o skriva ?! :P blir ju ändå inget som är värt o läsa.. :P

 

 

Aja jag undrar just va som hänt sen sist jag skrev ?! :P

Hunnit med o jobba en hel del å så :) fint med extrajobb !! :)

 

Hur som helst :)

 

Hade en super mysig helg med älsklingen, I fredags va vi till Mora o sådär.. Passade på att hälsa på fröken Norberg! :) Va himla trevligt, tacos på kvällen med älsklingen, Emelie o Milla :)

 

Lördagen jobbade jag o älsklingen va ute o åkte skoter, Fick hjälp på jobbet av Matilda :) Super det ! Snäll som jag är fick hon ju såklart lön, 100 kr.. Ni vet va mycket pengar det är för en 7åring :)

Önskar man kunde skämma bort småsyskonen lite mer !! Älskar ju dom så innerligt!!

 

Efter jobbet vart det hem o vila på soffan :P Helt slut i skallen blir jag av o va runt allt folk o nöta på alla om semlor ! :P

Senare på kvällen fick det bli Chinamat !! :) åh mums !!

 

Söndagen va dagen jag väntat på sen jul ju !!! :D I julklapp fick jag ju två biljetter till Buddy Holly på ejendals :) Å så klart så slapp inte älsklingen undan, Han skulle MED ! punkt slut :) Det va förbannat bra tyckte jag ! :) Dom hade gjort det riktigt bra !!! O snygg snygg snygg är han ju.. Brolle ! =)

 

Heeelt underbart mysig helg måste jag säga.. Min älskling är helt klart bäst i världen.. Kunde aldrig önskat mig nå bättre...

 

 

Idag har dagen faktist varit jääääävligt seg.. Jobbade mellan 4 o 6. Annars har det inte hänt så mkt vettigt. Trist nog.. Men såna dagar kommer väl o går ! :P

Imorgon ska jag jobba iaf !! :) 12-16.. Kanske 18. Börjar bli rätt segt o sälja semlor, folk är såå less på det verkar de som.. Men är kul med extra jobb som sagt ! :)

 

 

Nästa vecka kanske älsklingen blir ledig..Nyss va jag säker nu säger jag kanske.. :( Åååh jag hoppas o hoppas att han blir ledig. Behöver verkligen en vecka med han nu... Fy va nice o hinna med saker o göra ihop !! ÄLSKA <3

 

ska ta o slå på en film nu, Få se om jag blir lite trött ! :)

 

 

Ni får ta hand om er hörrni ! :) Så hörs vi när jag har lust o skriva om nå vettigt ;)

 

Puss från mig !!   

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards