Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Anna-Karin - 15 juni 2010 20:20

Jag är otroligt trött.. O klockan är bara tjugo över åtta (!!)

 

Idag har jag o Josefin varit hos Mamma o småsyskonen i Grycksbo o hälsat på :) Hoppat studsmatta så det heter duga med Matilda, FY ! vilken bra träning !

Sen hem o tvätta lite o bara varit ute o kikat o så..

Ätit mjukglass i solen vid rasten.. Jag är sååå kär i deras SALT lakritsströssel dom har. o fy va gott.. så himla salt !! hade kunna ätit de som godis tror jag nog..


Igår va vi i Mora o fixade med mitt presentkort på körskolan där :) O hälsade på Moster Linda o lite sådär..

 

Men usch va det här va tråkigt :P Ska gå ner i Tvättstugan en vända ! :)


Tack för kommentarerna Eva :) Va go du e ! ska försöka hålla igång bloggen lite mer !! ;) Ha en super sommar du med ! Kram från mig o Jimmy !

 

 

 

Hejsvejs !

Ovido - Quiz & Flashcards