Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Anna-Karin - 1 oktober 2008 21:26

Hur ståre till me er? =)


Här e det heeelt okej :) Lite trött o sliten.. Inte så pigg i skallen än.. Stans migrään attacker ha jag haft några dagar, buhuh!


Men jag o micka har vart ute på raggar runda me mopeden en vända iaf.. Hälsat på Elias i Röjeråsen =) Va längesen...

Nu snart så ska vi då ut o ragga lite me mercan i skogen :P haha vet inte riktigt om vi får de ?! :P Men de gör vi iaf.. Måste ju övningsköra.. :P Haha..


Aja vi e knäppa.. Nu sitter jag o Dasse o glor på efterlyst iaf.. Varför ändrar dom inte namn på det jävla programet?! Det hade kunna hetat " invandrare efterlyses" Seriöst.. .Hälften av brotten verkar ju vara invandrarna som står för?!

Men vem kan klandra dom.. ?! den handlar väl om hur fan man tänker.. Tror seriöst inte dom har alla celler en vanlig människa ska ha..

Aja.. sak samma.. Leif GW säger ju att det handlar om människor utan moral.. Varför inte bara säga SVARTINGAR?!


Herregud... vart e sverige påväg?! =/ Knasigt.. blir riktigt upprörd..


25 killar som misshandlat en tjej.. Innan dom misshandlat henne hade dom skrikit "svenne hora" efter henne.. Undra va det e för folkslag?! Inte fan riktiga svenskar iaf..


Vilket inlägg det vart.. Humf..


Jag har inget emot invandrare i sig.. Så länge dom sköter sig o inte kör sitt eget race.. Sverige har ju lagar som svenskar lär följa.. Gäller dom oxå..


E ju synd o dra alla över en kant..


Nej puss på er.. ska fortsätta reta upp mig jag =P


<3 Dahls..

Ovido - Quiz & Flashcards