Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Anna-Karin - 8 oktober 2008 19:14

Hockey kväll me dasse <3


Mora - Leksand! Kan bli en kul match!

Av Anna-Karin - 8 oktober 2008 00:56

Är sjuk.. Är allmänt nere.. Mercedes fan går inte i gång idag.. O så e jag lite mer nere.. Äsch.. vilken dålig dag!


Iallafall.. Lillsys e hemma hos mig o Dasse.. Som vanligt. Tycker det e onödigt att hon ska vara hemma hos pappa själv när han aldrig e hemma osv.. Jag o Micka försökte få igång den där jävla Benzen.. Men lilla pärlan starta inte. Äh stunt dag idag ju.

Johanna ligger å tittar på " Ja ä inte bitter" kul för hon som iaf kan skratta.. Jag känne mig som en riktigt sur fitta idag.. Ursäkta språke..


Inte nog med allt vet ni, så idag hade jag skrivit en super lång blogg.. Sen tröck jag väl på nå knasit.. *Tjoff pong* borta!


Usch.. jag behöver komma ifrån rättvik tror jag.. Komma bort o va själv lr så.. Göra nå för mig själv.. Just nu är jag tillomed trött på mig själv som sällskap.. Så "mig" får nog stanna hemma så åker "jag" själv :P Hih =)


aja sak samma.. Ska muntra upp mig o gå å drömma fin fina drömmar istället!


Vet ni? =) Min Marie skriver till mig på BdB å frågar/tycker att jag ska komma upp te hon i Åre över nyår.. Jag funderar riktigt steenaaa hårt

på det! Det vore så kul.. Synd att det e en bit kvar till nyår. Aja.. Jag skulle tycka det va jätte kul o hälsa på Marie en vända =) Hon e stenbra.. Saknar henne!


Nej nu så.. Jag säger Natti


Over n out


Ovido - Quiz & Flashcards