Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Halleluhja..

Av Anna-Karin - 26 april 2009 21:58

Vilket blogguppehåll ! Inte haft nå blogglust alls..



Men men.. En liten uppdatering då.


går kurs under veckorna ;) Fått ny lägenhet nere på Rättvik. Ska börja flytta alldeles strax.. Bara Petra har tid o inte jobbar =) Hon vi ska byta m alltså! =)


Känns skönt... Komma ner o inte va så jäääkla beroende av dasse lr annan skjuts..  No hard feeelings dasse.



Idag/nu känne jag mig bara sur.. Fundersam o kinkig. Men men, det går väl över.. Jag ger igen m samma medicin.. (stavning?!)) :P Tappar svenskan gör jag å :P



Nej men.. Behandla mig som du vill att jag behandlar dig. så gör vi...



Happ.. från de ena till de andra.. I helgen då? Vart dålig igår så jag vart hemma medans Dasse tog Tindra o åkte till skedvi å hälsa på Mona..


Å i fredags va jag barnvakt en vända åt Linnea =) Myspys..



Nääe men ni ser hur det går.. nu har jag tvingat fram ett blogginlägg o inte skrivit nå vettigt.



Nu så, nu snart ska jag utnyttja mitt busskort lite o ta en tripp till Mora till MIN super gulliga underbara vän Maleeey !! <3 =)



Så me de säger jag tack o hej faktist.. ska nog ta en till promenad snart, gått en timme redan jag o jumjum i skogen =) Mysigt o gå i skogen... Jag som e så fjantig egentligen ^^


ja jävlar ja.. tvättstugan :S saaaatan !! Hej me er!

 
 
gelica

gelica

27 april 2009 01:31

Absolut ska du behandla dom som dom behandlar dej! :D helt rätt! :D

http://blge.bloggagratis.se

 
Maley

Maley

27 april 2009 14:28

Åh, så glad jag blir i ögat att min fina A-k ska ta en tripp till mig=> Miow. My love!
Hoppas det blir bättre och att ditt humör blir bättre. Finns här!

http://misstrash.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards