Alla inlägg under april 2009

Av Anna-Karin - 7 april 2009 22:41

Hallåj ! =) Nu sitte man här igen o ska försöka skriva ner nå halvvettigt.. ;) Hmpf! =)


Tänka sig att jag kom upp Sju imorse! =) Känne mig förbaskat duktig.. jag e verkligen ingen morgonmänniska.. Kvällarna älskar jag, kan va vaken huuuur länge som helst. Iallafall, jag kom upp o platta håret, sminka o fixa o tog en promenad med Jumjum så han skulle klara sig ett par timmar. :) Mona hämta mig strax efter åtta o vi åkte o hämta Christer! =) Sen åkte vi te leksand, där jag o Christer nu börjat kursen =) Kommer nog bli bra! Monica är ju bara bäst o Rydiger (stavning?!) Verkar oxå väldigt bra.. det måste han väl va eftersom Monica ä ilag med han =) Hihi..


Men men :) Det ska bli spännande med en kurs i " Personlig utveckling" Bra o veta hur människor faktist funkar o hur man ska bete sig i vissa situationer för sin egen skull ... Blir nog super.


sen kom vi från Leksand o va o fixade pengar till busskort, å så åkte vi till Nittsjö .. jag, Mona o Christer.  Min mamma,Pelle, Matilda o Linnea! =) Skulle ju komma o fika.. sagt o gjort det gjorde dom :) Va kvar ett tag faktist. Trevligt. O Mikk o Tindra oxå =)


Sen börja jag o Mona med käk :) Hemmagjord klyftpotatis o kött! =) mums! Riktigt god sallad till å ... Yeah. bra veckomat! =) Hehe..


Jag o Jumjum har vart ute o gått långis nyss :) Skönt..

Men nu e det...

Dags o lägga sig tror jag.. e faktist redan lite trött. :P O Mona sover så ska smyga i säng snart tänkte jag. Ska ju upp tidigt imorgon igen ! :P



På lördag ska jag va barnvakt åt Tindra =) Myyyys!! :) Till på söndag! =) Hoppas hon sover snällt ;) Hih.


Nej jag sätter punkt nu, blir inge vettigt skrivet ändå :P



Godnatt på er! :) Sov så gott..



Pusspuss

<3

Av Anna-Karin - 6 april 2009 22:20

Puss på mamma som är inne o läser o kommenterar.. :-)




Imon får jag träffa Matilda !!!! :D o Linnea oxå!! =)

Av Anna-Karin - 6 april 2009 20:46

Imoooorgon kommer Mammsen o pelle o Linnea o jag hoppas av hela mitt hjärta att Matilda följer med! =) Va mys o få träffa båda två igen!! =) Å va jag längtar. hoppas på fint väder imon med då ! =)



Imon ska jag på kurs först!! Spännande..

Av Anna-Karin - 6 april 2009 18:10

Åh, underbart väder idag igen =) Gillar't som faaan =)


Lite dåligt m uppdatering jag vet.. men blir så, inte haft nån ro alls å sitta här nån längre stund. Å har inge spännande o skriva heller..



Men men =)


Helt okej fredag, superduuuuper tråkig lördag.. Å igår i finvädret va jag nere på rättvik hela dagen o glassa ;) YeppYepp.


Idag har vi vart o fikat på fricks lite å så =) Sofie o company va där oxå :) trevligt.. Sen har svärmor o Christer vart här tills för en liten stund sen =) Va ut i finvädret o tog en promenad jag o Mona .. det va skönt! =)


Städat som en tok i badrummet har jag gjort åxå idag =) Ska fortsätta i hallen strax.. Nice m dom där städrycken.. Har faktist ett fint badrum tydligen :P hehe =)



Såå nu ska jag fortsätta innan jag segar ner mig ^^ =)


Vi hörs senare då.. hejsvejs.

Av Anna-Karin - 4 april 2009 16:40

Yeees äntligen!! jaag är glad o nöjd i hela kroppen :) Sitter o solar på balkongen o det e så varmt så jag kan sola utan tröja.. Hur nice som helst ! =) Spenderat hela dagen nere på Rättvik idag, Vid lojsan för å vara exakt. Micka har bjudit på käk o glass, det tackar vi för ;) Thank you! Mår så bra så bra så bra!! =) Älskar o va ute i det här vädret.

Lär skaffa mig ett par brills bara.. får ju skallebank av o sitta o kisa. Så nu ska jag lägga ifrån mig datorn en stund! =) o blunda lite! =)



Ikväll då?


Få se om det blir Röjeråsen för min del iaf! =) Gillar't!!


vi hörs då




Sol på dej.. ;)

Av Anna-Karin - 2 april 2009 21:18

Hej på er! =) Vilken fin dag det vart! =) Helt underbart väder! :)


Vart ute o gått massor idag ! =) Hur härligt som helst. Jag o Dasse va ner till pappa å åt lite :) Sen va jag o träffa Erika! Super trevligt, va bara ute o gick! Skulle setts oftare som sagt tkr jag verkligen... Umgicks så mkt när vi va mindre, Sara o Erika o jag.. :) Imorgon fyller Erika 18 =)! Jösses va tiden springer iväg.. :P haha :D



Ska nog ta mig ut o gå lite m jumjum strax.. skönt m en promenad på kvällen. Synd att det inte e ljust o sol nu ;) har så mkt spring i benen!! :P



Jaja, från det ena till det andra. tack o hej :P

Av Anna-Karin - 2 april 2009 14:30

Gott folk.. Hur ståre till idag? =) Någorlunda väder idag iaf, ska inte klaga idag! :) Solen hade gärna fått kika fram lite till, men hellre så här än jätte grått ute. Right ?


Sitter här o gör inge nå just nu, Ska pallra mig ut o gå, åh så skönt!  Å bra mår man efteråt oxå! Skulle vilja till Grycksbo o hälsa på lite oxå.. Får bli en annan dag. Idag har jag lovat lillasys o följa henne på möte på skolan.. Mja ni, märks det vem som ställer upp för den ungen ?? Jo förstår ni det e STORAsys A-K! Dom ska ha nå möte om deras klassresa så jag får väl följa Johanna o hålla henne sällskap när pappa ska till Mora o Mamma e hemma i grycksbo o har väl nog o göra m lilltösen.


Gör mig ingenting, Vill finnas här för mina älskade småsyskon <3 Önskar Matilda kunde sitta o läsa min blogg o förstå va jag skriver.. Hehe :) Får vänta lite me det. Men snart så, Tjejen fyller ju 7 år nu i Juni! :)



Nee nu så.. Min hund vill nog ut o gå en långis tror jag. Om inte annat så  vill jag, för han e lat o bara sover o sover. Jag får dra m han ut helt enkelt! =) YeppYepp

Vi hörs sen då, Hojta till om nån har nå skoj ideér för helgen ! Jag e sååå öppen för förslag! =)



Puss på oss

Av Anna-Karin - 1 april 2009 23:54

Hej på er.. Hur står det till idag/natt/kväll?! Jag mår bra, har så mkt funderingar o grejer i skallen bara så jag tror jag blir knäpp.


Har haft besök av Sofie o Mikk idag, det va väldigt trevligt!! :)


Sen har jag suttit å drömmt mig bort framför datorn, tittat på platsannonser o grejer.. Jobb utomlands. Åh, skulle väl va lite tuff o åka iväg?! Har ju knappast nå å förlora. så i födelsedags present så önskar jag mig en massa " mod "..  Tror man bara skulle må mkt bättre av o göra en sån sak.. Men men, det får vänta. jag är alldeles alldeles för feg. Å det känns som jag har mkt som håller mig kvar här oxå!


Jaja, Whatever! =) Funderingar kan man ju ha så man nästan går under..


Neee vet ni vad ?!



Svar på era kommentarer.. Gelica : På bowlingen så e det "transtema" :P lr va dom kallar det, klä ut sig till motsatt kön! ;D Skoj vettu, killar i korta kjolar?! Who knows! :) Hih


Maja : Jag ska gå en kurs i personlig utveckling.. Lär sig en massa om o tänka rätt, komunikation o massa jox. jag vet faktist inte själv. Ska bli spännande o få kurspapperen så kan jag skriva mer sen! =)


Nu ska jag fortsätta fundera å titta på Big Brother! ;)



Godnatt på er!


Puss på MIG  =D

Ovido - Quiz & Flashcards