Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

20 År är passerat !

Av Anna-Karin - 13 juni 2010 08:32

Nu är jag här o duttar lite igen :)

Jo förstår ni, I Fredags... 11/6 fyllde jag tjugo :) Det är ju inte helt dumt.. Vilken skillnad det låter på.. 19 o 20 :)

 

Hur som helst.. tror mkt har hänt sen jag skrev sist ? :)

Nu mera jobbar jag på Vandrarhemmet i Rättvik :) Har hand om frukostservering o lite sånt som hör till :) Rätt kul än så länge :)


Igår jobbade jag sen fira vi min 20års dag lite :) Riktigt trevligt.. o alla fick plats i min o Jimmys lilla etta :) inte illa.. jag är sååå otroligt nöjd med alla presenter..

Fick

Ny Telefon : Sony Ericsson Xperia x10i av

Parfym
OCH (!!) 500 kronor på Systembolaget av älsklingen :) Herregud va han skämmer bort mig   

 

Sen kommer mamma o allihopa med ett presentkort på en körskola på 3500 :- ! Inte illa heller.. Riktigt nöjd, Så nu är det dags o ta tag i ett körkort !

Har även 1000 :- Presentkort på guldfynd :)

Ja men ni ser ju ?! 20 skulle man fyllt oftare !!!

Finast av allt var nog ändå mitt brev jag fick av Matilda som hon

setat o knopat ihop... o det va så fint. Bev alldeles tårögd av o läsa det när jag fick det av hon o ritat så fint hade hon gjort på det med hjärtan o ballonger !

"" Hej Anna-Karin. grattis i efterskott ! Jag hoppas att du har haft en bra födelsedag och att vi får en god tårta.

jag tycker att du är en bra syster och du kommer alltid vara det. jag älskar dig jätte mycket. puss och kram Matilda. "

 

 

Åh min lilla gumma... Fy va söt hon är. O snart blir hon 8 år.. Stora tjejen !! Storasyster älskar dig nå hemskt mycket. Flera tusen varv runt jorden o mer ändå !

 

Tack o åter tack alla som kom o fira mig igår :) jag är ruskigt tacksam o nöjd med presenter o blommor !!

 

Nej nu så. dags o ta tag i tvätten här :) Hoppas på att få gå hem tidigt idag med ;) Så lugnt än så länge !



Puss o kram !!

 

 

 


 
 
Ingen bild

eva

14 juni 2010 11:31

Men hej på dej! Jag började nästan tröttna på att kolla in här,men skam den som ger sej! Idag är du tillbaka!Va roligt att du hade en sån kul födelsedag och fick så fina presenter. GRATTIS till dina första 20 år och ha en härlig sommar önskar eva.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards