Alla inlägg den 9 november 2011

Av Anna-Karin - 9 november 2011 17:37

Åååh jag är väl en duktig bloggare ! Nää ! Fy.. jag tar flera gånger upp sidag o tänker blogga. så tar det bara stopp.. Men men, Tanken som  räknas tror jag ! :) Dagarna flyter på iallafall, Lite för snabbt.. dom bara rinner mellan fingrarna på mig.

Linnea var här o gjorde storasyster sällskap söndag - tisdag ! Mamma jobba natt.. så jag hade flyt o fick sällis =) Så himla mysigt ! Hon e för go.. riktig stjörna ! Igår bakade vi pepparkakor =) Det va en riktig hitt ! Mysigt o pyssla sådär, o det lukta såå gott här hemma =)

Idag har jag inte gjort ett dugg... Tog en promenad med Buster o sen har jag ätit mat här hemma med Mamma o Matilda =) Sej i ugnen o potatismos.. MUMS !

Sååå.. Nu är det alltså 83 dagar kvar till BF.. Det tar sig.. går in i grav.v 29 idag. Bebisvecka 28+0. Såå det är spännande =) Ca 11 veckor kvar.. DET låter bra  !! Nu är du snart hos oss lille vän ! På fredag ska jag o min älskade Jimmy åka ner till Sthlm o göra ett 3D/4D Ultraljud.. guuuud så spännande ! Så då kommer jag hem sen o lägger upp bilder på vår skatt ! =) Ser fram emot helgen så in i vassen.. Äntligen är den snart här, Hotell, Ultraljud o god mat !! Mysigt mysigt mysigt !!

Nu ska jag faktist ta o städa lite här hemma.. Rackars skit årstid. Buster drar med sig massor in..


Stor puss o kram från mig o magen !

Ovido - Quiz & Flashcards