Alla inlägg den 13 november 2011

Av Anna-Karin - 13 november 2011 11:42

Igår kväll kom vi hem från våran tripp till Stockholm.. :) Haft det supermys.. Riktigt skönt med lite tid för bara varandra !!
Kom ner till Stockholm vid 2 tiden på Fredagen, Checkade in på hotellet o tog det bara lugnt :) Sen vid 4 var det dags för det efterlängtade ultraljudet (!!) jag hade ju sagt att jag var rädd att han skulle ligga med ansiktet mot ryggen eller något så man inte skulle se så mycket..

Så vi kommer in till barnmorskan o hon snurrar runt me den där apparaten... Då ligger han ju tokigt... Precis som jag befarat. Eller han låg typ startklar.. huvudet neråt o låg o titta åt helt fel håll.... Vi hade lite gymnastik för o få han o vända lite på sig.. å liiite gjorde han.. Men sen va händerna populära o ha i ansiktet.. Så det vart inte så mycket bilder där han inte har händerna i ansiktet..... Lilla skitunge..    Men men.. Nån bild fick hon till =)

O hon mätte o kika o hade sig.. allt såg jätte bra ut. Han vägde lika mycket som han ska göra om 2 veckor.. 1545 G... Så hon tippa på en slutvikt mellan 4/5 kg om han får jäsa så länge han ska... Hej å hå.. Det va ju kul o höra.. samtidigt som jag blev skräckslagen för jag har precis kommit på att han förmodligen ska ut samma väg som han kom in? Är det inte så?   Haha. Skämt åsido... Det känns inte alls okej m förlossning o grejer.. Men antar att jag lär gå igenom det om jag ska få träffa den lilla skatten ...    


Lägger in bilderna som blev någorlunda så får ni se !! :)  Klicka på dom så blir dom större !! :)


Han visar att han kan gapa =)                                                 
                         O ett öra =)

            Sen va det händerna i ansiktet ! Men visst e han rund o go?:)


Nu längtar vi ännu mer efter dig våran skatt  


Nu ska hunden ha lite mat.. o jag ta ska en kopp te.. Tror min kära Jimmy smittat mig med halsont..


Stor kram från mig o magen !! 

Ovido - Quiz & Flashcards