Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Massa känslor..

Av Anna-Karin - 26 oktober 2008 21:05

Ja verkligen.. Känner bara att jag måste skriva av mig lite.. fast det knappt går å göra nå på den här datorn.. Internet går så segt nu så jag har inte orkat vara så aktiv på varken BDB lr här..  Men men.


Igår va det boksläpps fest för min ÄLSKADE Linda o hennes underbara Lisa! Jag är stolt över dom båda.. vilka tjejer.. Oj oj. All lycka till er.


Igår iaf så vart det en lugn kväll efter jag kom hem när jag vart på bok festen. Hjälpte Linda o dom o greja lite o städa undan efter.. En jätte trevlig fest!


Jag kröp ihop i soffan med täcke o grejer.. Tänkte jag skulle läsa boken jag fick av Linda o Lisa. Klart man lär läsa när dom fått göra nå så stort.! O som plus på allt så är Linda omslags tjej :D Hehe :) Min Linda.. Tidningen hälsa som kommer ut den här månaden, på den tidningen så e hon över heeela framsidan. Vackra kvinna! :)


Över till boken igen, sitter här o läser o läser allt som Linda skriver.. O jag kommer ihåg sen jag va yngre hur vacker jag tyckte hon va/är.. Hon har en personlighet som jag inte sett hos någon annan.. O att läsa hur hon mått o tyckt om sig själv?! jag vart alldeles förvånad måste jag säga.. Min Linda? va ? varför.. det finns ju ingen som henne..

Tårarna bränner innan för ögonlocken igen.. Lika som igår och idag framför boken..

Älskade människa.. Jag är så glad o ha dig i mitt liv.


Boken lär bli en hit!


Min Linda.. Jag är så glad för din skull!! =)


Jag har alltid vela vara som du, tycker du är enormt stark.. O där är har alltid varit en vacker människa!

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur mkt du betyder för mig med ord!

Nej som jag sa.. alla borde ha en Linda i sin närhet! Jag älskar dig o ska alltid älska dig!! <3


Underbar sambo har hon oxå.. Dom har varit så snälla alla dessa år jag kännt dom.. Ställer alltid upp! Tack o tack åter tack älskade Linda o Sune..


Nej nå mer orkar jag inte uppdatera er om.. blivit så mkt känslor över huvudtaget idag.. Så jag orkar inge mer..


Tack för mig..


Varma varma kramar till Linda,Lisa



Gå in på deras hemsida vettja!! www.unikajag.se

deras blogg www.unikajag.bloggagratis.se


Läs lite om dom, lovar ni vill ha deras bok.. Det är två helt makalöst underbara tjejer

 
 
Lisa Persson

Lisa Persson

28 oktober 2008 07:57

Å tack för dina fina ord AK om Linda och även om mig.
Tack Tack även för all hjälp ni gjorde för oss på festen. Hälsa så mycket till Johanna också och glömmmmmm inte att ni två är helt underbara tjejer ni med. Vad rädda om er och ett stort tack igen till dig och Johanna
KRAM LISA

http://unikajag.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards