Alla inlägg den 13 december 2009

Av Anna-Karin - 13 december 2009 21:08

Min Jimmy redan.. :( Hemskt när han åker på Söndagar.. Fy sjutton... å kanske inte träffar han förän lördag :/ Det vet jag inte va jag tycker om de. Buhu :( aja..

 

Iallafall.. Helgen har varit super :) Massa mys med syskonen igår å Jimmy han är en ängel som är med o umgås :) fan så underbar !!

 

 

Linnea somna så snällt på rygg på min mage igår.. Åh så himla mys =) helt förvånad att hon somna så snällt båda gångerna hon sov :)

 

Matilda hon skulle minsann va vaken till halv elva, sagt o gjort.. Lika bra hon fick va vaken å bli riktigt trött tyckte vi, sen när hon skulle lägga sig la sig min uuuuunderbart gulliga pojkvän o läste med henne i så gott som en timme !! :) Åååh, jag blir mer o mer kär när jag ser hur gullig han är med mina små änglar.. det värmer mitt hjärta så. Dom är ju det bästa jag vet så å se att han tycker om dom så mkt som han gör, Det är ju oslagbart !! Älskar er !

 

 

Idag va vi in till Falun en vända innan vi skulle åka hem till Rättvik :) Sen fika hos mamma o försöka slita sig från dom små sen vart det hemgång... Tog det lite lugnt sen vart det upp till Jimmy's föräldrar för lite middag igen :) Muuums !

 

Fick se massa kort sen Jimmy o Jonas va små å, men fyyyyyyy till o va gulliga.. Jätte blonda båda två, urgulligt. :)

 

Nu ska jag minsann ta o gå ut med hunden sen krypa under täcket igen ! :)

 

 

 

 

Puss på er !

Ovido - Quiz & Flashcards