Alla inlägg den 15 december 2009

Av Anna-Karin - 15 december 2009 23:23

Vart en jobbig kväll tillslut =/ Fan.. va är det du håller på med ?? =( snäll o trevlig sen vänder det o du vill mig allt illa som finns !!!

 

 

 

åh herregud.. bara o stå ut den här gången oxå, Bara så himla rädd för va du hittar på den här gången...

 

 

 

 

Usch.. Lär verkligen försöka ignorera klumpen jag har i magen o sova..  :(

 

 

BEHÖVER MIN JIMMY !!!

 

 

 

Av Anna-Karin - 15 december 2009 17:13

Det vart då vinter på riktigt nu kan man säga =) Massor med snö, då blir älsklingen glad när han kommer hem =)

 

Idag har min dag bestått av o umgås med Emelie typ =) Lunchat o vart på ungdomsmot för o hämta nytt recept ! :)

 

Nu tänkte jag pallra mig ut på en promenad med jumjum :) Sen ska jag gå in o baka en kladdkaka tror jag faktist ! :D Så himla sugen jag vart, sen tvinga någon o fika med mej ! =)

 

 

 

 

Skriver nå sen istället..

 

 

Pusst o kram

Ovido - Quiz & Flashcards