Alla inlägg den 17 december 2009

Av Anna-Karin - 17 december 2009 15:25

  Äntligen torsdag =) Det innebär att mitt hjärta kommer hem o blir hemma i två veckor över jul å så =) Helt underbart !!

 

Igår vart det lite jobb o så, sen kom Emma hit på kvällen =) Hon åkte hem idag runt halv tre (?) hehe, virrpanna jag är :) Så himla trevligt o ha hon här :) Vi kan verkligen prata om allt, ingenting är för "pinsamt" för att nämna :)

 

 

Nu har jag badat en stund o ska städa lite snabbt här hemma innan pappa hämtar mig, blir att baka stompa där ikväll med han o lillsys :) mysigt ! E ju inte allt för ofta vi umgås nu för tiden..

 

Allt va bättre förr..... mja nästan iaf.

 

 

 

Igår förresten så sökte jag jobb nere i Stockholm, Sökte ett jobb som nanny/hemhjälp... Har ju hållt på med barn så mycket så kan lika gärna utnyttja erfarenheterna man fått, så kommer jag här ifrån då åxå.. Det kan ju bara va nyttigt.. :) Å Jimmy jobbar i stockholm under veckorna, så vad håller mej kvar ?? :P Hem på helgen å umgås å mysa, Rättvik står kvar :)

 

 

Nu lär jag lägga i en annan växel, får fan inge gjort :P seg som vanligt =)

 

 

 

Nej puss på er !!

Ovido - Quiz & Flashcards