Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Anna-Karin - 25 maj 2009 20:25

Fyra hjärtan för fyra underbara personer jag träffat idag ! :) Mamma,Linnea,Matilda o Sara Nyström ! :) Mwaaah* en stor puss på dom !


 Varit i grycksbo idag alltså :) Fick för mig o åka ner en vända o mysa lite med dom :) Fick grillat oxå, det va mumsigt ! :) Tog en promenad med Matilda o hennes kompis Ronja ner på "city" :P haha..  träffa på Linus där :) Det va ju trevligt, va ett tag sen !


Sen ringde Sara o jag sa åt hon o ta bussen in te G-bo :) Sagt å gjort, va trevligt o träffas o snacka lite skit.. :) Ska väl ev ses mer i veckan ! :)



Juste, umgicks m micka först så ett till <3 på de !



Nu ska jag minsann unna mig en dusch tror jag :) Jävla grycksbo e ju byggt i uppförsbackar :P Komme ha träningsverk imorgon :P




Neee nu så..  Sista veckan på kursen å nu förresten! :)




Hej då med er !!



Pussss

Ovido - Quiz & Flashcards