Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Anna-Karin - 28 maj 2009 18:42

Hallåja ! :) Hoppas det står bra till med er. .


Jag har gått sista dagen på min kurs idag :) Känns rätt skönt, dock stressad över hur det blir i sommar.. :S Aja.. Det fixar sig väl ..


Sen hämta pappa mig me lastbilen i leksand, rätt skönt o slippa åka buss :P trevligt o snacka skit m pappsen oxå =) Sen kom Sara till Rättvik :) Fin besök i kommunen kan ni tro (= Massa trevligt, satt i fricks i skitvädret o fika lite sen gick vi hem o tog ut Jumjum lite o sen fortsatte vi snacka skit =) Det behövs ibland.. Hon e så klok Nyström :) En tjej i min smak.. ;) <3



Så det va trevligt, En fin fin dag ! :) <3


Ska baka lite Scones ikväll minsann :D Mums !!




Nej nu har jag inge mer o skriva =) Puss !!!


Bjussar på en bild på en full Sara :D

Ovido - Quiz & Flashcards