Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Anna-Karin - 20 maj 2009 23:03

Hatar o känna.. Usch så trött på det..


Kännt mig så ledsen till o från på sistonne så jag vet inte vart jag ska göra av alla känslor..


Jag vet att jag inte ska gå å må såhär, måste ta tag i det.. Dela med mig av tankar o så.. Men är så svårt, jag vet inte vad jag känner osv.. kan inte sätta fingret på "felet".. Hur ska jag då kunna berätta för nån annan ?



Åh :( Fan att dasse sover.. Skulle behöva en varm kram nu.. :'(





Det här vart ju vettigt...



Nu slutar jag..


Hej

Av Anna-Karin - 20 maj 2009 15:17

Kurs till halvtolv o riktigt fint väder på det.. Mwaah ! Puss på de !


Sen har jag o Mikk vart till Mikaela o lämnat Eliza, hon ska få bo där ett tag.. :) Få se om Tindra blir bättre.


Nu vet jag inte ett någe va man ska hitta på?! Funderar på å ut å gå lite ? Me JUMJUM :D Känns som det va evigheter sen vi gick ensamma :P




Btw så är jag jävligt trött på tjaffs, Känner mig snuskigt oviktig. Men jag får väl gå å må såhär.. Kanske förtjänat det, förmodligen.







Näääe vet ni vad.. ?! Hej då

Ovido - Quiz & Flashcards