Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Lovely Day,,

Av Anna-Karin - 20 maj 2009 15:17

Kurs till halvtolv o riktigt fint väder på det.. Mwaah ! Puss på de !


Sen har jag o Mikk vart till Mikaela o lämnat Eliza, hon ska få bo där ett tag.. :) Få se om Tindra blir bättre.


Nu vet jag inte ett någe va man ska hitta på?! Funderar på å ut å gå lite ? Me JUMJUM :D Känns som det va evigheter sen vi gick ensamma :P




Btw så är jag jävligt trött på tjaffs, Känner mig snuskigt oviktig. Men jag får väl gå å må såhär.. Kanske förtjänat det, förmodligen.







Näääe vet ni vad.. ?! Hej då

 
 
Ingen bild

Mamma

20 maj 2009 22:22

Anna-Karin mitt hjärta ingen ska behöva må dåligt eller behöva känna sig obehövd ,, mamma älskar dig,,glömm aldrig det// kram mamma och ,, i love you ;)

 
gelica

gelica

21 maj 2009 00:13

du är absolut inte oviktig gumms! :( du förtjänar verkligen inte att må dåligt nå! =( fy tusan nej.. =(

http://blge.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards