Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Anna-Karin - 8 februari 2010 00:44

Fy vilken dålig människa jag e ... Inte skrivit nå på ett tag.. aja =)

 

Har ni haft en bra helg ? =)

Min har varit någorlunda.. Summerparty i Fredags, kvällen dög. Trevlig förfest hos Emelie sen bowlingen.. Lite mkt dricka kanske, slutade i ett skadat lillfinger o ett jäkla skärsår på benet.. Men men, den historien ska inte delas med här.. Skit alkohol.. Men men, Nästa helg nya tag tror jag... Kan va kul o ut med Lillsys o så =) 

 

 

I lördags va vi bakis både jag o Jimmy så dagen spenderades i soffan typ, sen upp till Jimmys farmor o farfar för o äta klabbe =) faktist tycker jag det är riktigt gott, Vet inte va som hände eftersom jag varit så anti det förut.. Alla/allt förtjänar en andra chans ni vet ;)

 

Idag ( Söndag ) börja dagen med att hämta jumjum som varit i Leksboda hos Johan, Johanna o Johan har varit hundvakt =) Grymt snällt.. Underbart o få va utan hund ibland =)

sen hem o lämna jumjum för o tvätta Jimmys saab o han skulle byta oljefilter o dona.. Så dagen har spenderats med Jimmy i garaget typ..

 

Nu på kvällen.... SOFFAN. Som alla jävla söndagar !! :P

 

Nu ska jag sussa =)

 

 

Saknar dig Jimmy...

 

 

Pusspusspuss på er !!

Ovido - Quiz & Flashcards