Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Anna-Karin - 9 februari 2010 16:24

Lady Gaga.. Sicken brud   

 

 

Nu e jag här o kladdar ner några ord igen.. 

 

Umgåtts med Micka igår å en stund idag.. Gillar sovsällskap jag 

 

Mysigt o umgås med damen lite, Vart majskolvar o grejer.. Mums. Lite film o så.. 

 

Idag då? Inte mkt gjort inte :P Men mamma o Johanna va nyss förbi :) Johanna kommer tillbaka snart, ska minsann få sovsällskap inatt igen :) Niiiice.. 

 

Hittade låten Cimon dansar till i sitt inlägg på hans blogg ;) Gillar låten.. Hihi..

 

I helgen kanske det blir utgång en dag, Med Lillsys hennes karl o en kompis till han.. Kan bli kul.. Jag som sa åt mig själv o va nykter ett tag, men va fan. På det igen bara.. den här gången ska jag grejja det utan massa skit som händer !! Det fixar jag vettni ! 

 

Åååh jag hoppas att det blir o hälsa på Marie m familj oxå i helgen... Vooore ju super. Ska fjäska lite för min babe få se om det blir en tripp upp till Järvsö   

 

  

Nu ska jag fortsätta rocka lite till musiken...

 

 

Vi hörs hörrni !! :D

 

 

PUSS / Mig

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards