Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Anna-Karin - 17 februari 2010 18:03

Grattis älskade älskade Jimmy på din födelsedag, Jag hoppas din dag varit super.. Önskar jag fick pussa lite extra på dig idag... Men imorgon får du igen dom du missade idag. :) Älskar dig !!

 

 

 

Från det ena till de andra... Jobbade några timmar idag, Gick väl si så där.. folk verkar less på semlor idag ! :P Men men, alltid sååå himla roligt o nöta på folk ju :P HRM.. Men hur som helst, bra o prova på :) O bra o få in en fot på nå mer ställe :)

 

Väntar på Emma, men jag undrar just var hon tog vägen ? :P hehe..

 

Jaha.. Nej men en promenad nu kanske ?! Jag har faktist riktigt tråkigt nu, så ska ta en promenad med Jumjum sen in o städa lite :)

 

 

 

Puss o kram  !!

 

 

DU ÄR SÅÅÅ SÖT..... MIN !!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards