Alla inlägg den 20 december 2011

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor ! Tur jag har hon som är pysslig o gillar o sy ! Själv har jag inge tålamod alls med o sy eller måla... Det är något jag är riiiktigt kass på :P

blir en till hemmadag för mig o Buster !! har tänkt mig o bestämt att jag ska va frisk till jul.... Igår sa jag att jag skulle va frisk idag... Det gick ju bra. Skulle va kul o va piggare till imorgon iallafall, så Jimmy slipper umgås ännu mer med en tråkig o sjuk tjej.. räcker väl med att hon är tjock o inte orkar nå annars ! ;) hehe !

Eva : Tack va du är go ! :) Jag tror farmor gjorde någon dunder drink på dom där halstabletterna när man va liten. Frågan är om hon inte använde mjölk istället, inte så mumsigt men funka på halsen! :)
Hahaha... ja visst är våran 9 månaders plutt lite stor ! :) Han vet ju inte om det själv bara... fortfarande en pytteliten valp! Han o Jimmy är världens team, verkligen husses kille ! :)

GodJul på er oxå ! Hoppas ni får en super mysig jul!





Nu ska jag minsann ta o sova lite... jäklar va frisk jag ska bli ! :)


ta hand om er allihop... o gooojul på er, man vet ju aldrig om jag "hinner" in igen o skriva nå innan julafton ! ;) Ta hand om varann...


Kram från mig o magen   

Ovido - Quiz & Flashcards