Alla inlägg den 22 december 2011

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =)

Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skickade med Bosse godis hem åsså ! Litet tack för all hjälp iallafall =)

Igår kom Jimmy hem, super skönt !! Man kan väl bara bli lycklig då! Hemma ända till Måndagkväll, UNDERBART !

Igår hade liten en rätt så lugn dag i magen, måste väl varit  för jag for omkring så väldigt... Men uuuuhh så orolig man blir. så vakna jag nu på morgon av att jag fått sovit en helnatt utan o gå upp o kissa en enda gång ( !!!! ) .... hmm tänker jag. Går upp o går omkring lite o sätter mig i soffan, sätter mig så obekvämt som möjligt för o va jävlig... lugnt....... tänker precis att jag lär väl ringa förlossningen då, ( man ska tydligen göra det om det är för lugnt )
Tänker precis tanken å då drar han igång världens motionspass i magen, o håller på än. Tjiii fick jag för lugnt. Nu tar han igen för igår åxå !!
Rackarns skitunge.... å fy va drygt det är o bli orolig till o från. Vilket ansvar o ha en bebis o ta hand om som man inte kan " se o känna på ".
Nu får du ta o komma ut så jag märker om du mår dåligt eller ser om du vilar...  

Älskade barn !! Både jag o pappa längtar efter dig... Men det vet du ju, Pappa hälsar ju varenda gång han kommer hem o berättar att du är efterlängtad ! Jag har en så fin pappa åt dig som väntar här ute ska du tro ! Mamma är stolt över o fått till det så bra !
Älskar er !!  


MEN JUSTE !! Igår ska ni tro !! Då va kajgård hit o satt in en kamin i vardagsrummet åt oss!! ooh så mys ! =) nu ska det bara besiktas sen ska här eldas ! =) 


Nej nu.. jag har fortfarande inte klätt mig ! Dags o göra det, ska va barnvakt åt Liam över dagen :) Få se va man ska hitt på ! =)



Jätte stor kram från mig o magen ! :)   

Ovido - Quiz & Flashcards