Alla inlägg den 4 september 2008

Av Anna-Karin - 4 september 2008 22:13


Å åter jobb.. Gåååsh.. skulle behöva va ledig en heeel månad nu ;) hade lätt hittat på nå å göra.. Bara jag slapp jobba. Fy rackarns.. imorgon å lördag jobbar jag hela dag.. Puuh.. Det blir så många timmar.. å lång tråkigt ibland.


happ.. Laga dagens imorgon å då, Potatis Gratäng m Kassler o rödvins sås ;) Yeeah! Jag är ju värsta kocken =) Hih!


Jobba till tre idag, sen drog jag hem... tog det lugnt ett tag sen bar det av ner till rättvik, jag hade nycklarna i kiosken i fickan, så skulle lämna dom till Lena =) Samt handla en bukett till Carro som fyller år idag =) Sen åkte vi dit o hälsa på :) Träffa trevligt folk å så =) Emma-Ida spec =) Mitt lilla troll som ja bruka va barnvakt åt =) Hoppas inte Elsa kan va barnvakt på lördag ;) Då får jag :D Hehe..!! Mest kul :) Hoppas bara jag kan gå tidigare! Annars blire joppigt ;)


Aja.. Jag har så mkt funderingar i mitt huvud just nu.. Skulle vilja ut i skogen å sitta där i en kojja helt för mig själv.. Aah alldeles ensam skulle jag behöva sitta o fundera lite..

Gooosh.. Jag måste minsann fundera..

Lära mig TÄNKA lite.. Hmf! Micka U Know, Du darling.. Dig berättar jag allt för..!! Älskar verkligen dig!!


Trött på mig själv.. ont i ryggen har jag oxå.. :( Som att det gör saken bättre? =( Gaah.. Jaja

Kanske man bara ska lägga sig i ett bad sen sjunka ner i sängen? Neeee, först ut me min älskade hund.. Han står ut me mig iaf =) I vått o torrt..


Aja.. Snart bär det av till uppsala =) Ska hälsa på majjsan! =) Blir nog roligt!


Snälla.. Lördag fest?!?! Hör av er... Törstig redan!

Ovido - Quiz & Flashcards