Alla inlägg den 11 september 2008

Av Anna-Karin - 11 september 2008 22:58

Idag e jag på uppåt humör =) Va skönt det e ibland.. Allting känns helt okej för tillfället =D Va greejt det e.. Hade ett himlans dåligt humör på jobbet, men det gick över snabbt =) Skönt!!

Har umgåtts me Angelica mkt idag... Skönt o ha hon hemma igen så man vet vart hon håller hus. <3

Tog nyss en nattis promenad me micka.. Skönt. Vi går nog bara ut för o snacka lite skit o prata av oss.. =) Minsann riktigt bra.


Imorgon iaf så jobbar jag från tre till åtta =) Skönt! älskar sov morgon :D Jobbar med Linda sen =) Hun!! <3 blir skoj..

Sen löördag.. .Kalas!! åh så assss kalas man kan bli dådå =) Det blir skoj..! Söndag ledig åxå :D Skönt, kan man vara huuuuur bakis man vill.. Jobbar Måndag, tisdag.. sen så ska jag vara ledig onsdag =) Vi ska minsann ut å åka båt =D titta på min Linda när hon tävlar i Top modell of the world ;) Den ni! :D Skoj skare bli =) Sen bär det av till Uppsala på fredag =) ner till min Maja :D Kul siiduu =)

Ska bli så skönt å komma från rättvik o jobbet...


Aja.. Det va väl det ända roliga .. =P


Puss påer =)


Du e mitt uppått tjack!!

Ovido - Quiz & Flashcards