Alla inlägg den 28 september 2008

Av Anna-Karin - 28 september 2008 23:07

Va deppigt det känns.. jag gillar ju helger!! Gaah..Ingen som kan fixa så helgerna blir en aning längre? =)


I helgen iaf så jag hunnit med fest o annat smått å gott =) I fredags vart det Wasa tillslut =) Jätte trevlig kväll faktist =) Vart kanske lite väl sent ?! Men det e sånt som händer ;) haha..

Stackars Dasse, jag hade inte hört av mig på många många timmar.. Någon va inte så nöjd när jag kom hem halv sex.. Men han vart glad till slut =)

 Igår vart det lugnt.. Va påväg å bli fest igår å.. Men hade inte mitt dricka i närheten o kunde inte ta mig ner te rättvik heller..Å tokigt trött va jag...

Synd synd.. hade varit riktigt skoj o festat lite ilag me Sara.. =) Men får bli en annan gång.. Hoppas man hinne träffa henne en vända innan hon drar ner te Gbg bara!

Sååå idag så sov jag ut rejält.. Vakna till lite sen drog vi till borlänge en vända =) Köpte ny bh å nya trosor :D Älskar o handla men idag kunde jag behärska mig för en gångsskull =D


Sen har jag vart me Lillsys hos pappa lite.. Trevlans.. Lite fika oxå ;) Hih! :D


Nu e vi hemma i Nittsjö.. Johanna ska sova hos oss.. Ganska vanligt nu för tiden.. =) <3 Inte ska hon då behöva sitta alldeles ensam hemma i Lerdal inte.. Nepps.. Kom hem till stora syster bara =) Här finns det alltid plats!! :D


Maaaarknad nästa helg!! :D Längtar.. Hoppas jag slippe jobba nå kväll så jag får tippa i mig ; )


Nej nu så.. Alldeles för trött för de här.. Ska vänta på min Mikaela nu.. Det e på tiden att hon komme hem från gröten (skåne) ;) haha.. Två veckor utan henne?! hur fan har jag överlevt?! :P haha ...


Puss baby <3

Ovido - Quiz & Flashcards