Alla inlägg den 24 september 2008

Av Anna-Karin - 24 september 2008 23:36

Grejt grejt grejt =) Imorgon e det torsdag... snart slut på den här veckan.. Jag äääälskar helger, iaf så länge jag får vara ledig =)


E ruskigt längesen jag skrev nu.. Orkar aldrig skriva nå blogg när man komme hem sen å så vidare..

Men sen sist jag skrev så har vi ju åkt båt =) Va o titta på Top model of the world tävlingen =) MIN älskade Linda va ju med o tävlade.. FAN va bra hon e =) Ruskigt rolig o titta på.. den enda som bjöd lite på sig själv.


Umgåtts ganska mkt med Gelica oxå =) Skönt o ha hon hemma..


MEN min Mikaela har rymt till gröt land... SKÅNE. Hon kunde ju inte komma längre bort från våra promenader o skitsnack :P Haha =) Saknar dig <3<3 Jag e desperat på å få hem hon.. Min bäääjby.. sucki sucki :D haha..


Aja.. jag har ingen som helst skriv lust. Vettefan va jag hade o skriva egentligen.

Hopp i duschen nu sen ska jag sova =) Jobb imorgon som vanligt!


NattiNatti på er..


Uppåt tjacket <3 ;)

Ovido - Quiz & Flashcards