Alla inlägg under maj 2009

Av Anna-Karin - 6 maj 2009 00:09

Nu flyttar vi :) Skriver ett blogginlägg i all hast.. Har ingen lust lr ork o skriva egentligen. Ska lägga mig o sova sista natten här.. Nyss unnat mig ett sista bad i "mitt" älskade badkar.. Nu blir det att gå till pappa o låna hans badkar ;)


Åh det känns sååå skönt o få komma ner på Rättvik.. Gillar't som sjutton.



Men nu undrar jag om jag ska göra klart i dom två sista skåpen i köken ??




nej vi skriver imon hörrni :) Pusspuss!


Min Gulliga mamma kommer o hjälper till imon :) Då får jag passa på å mysa lite m Linnea å =)



BYe bye keramikvägen =)

Av Anna-Karin - 6 maj 2009 00:09

Nu flyttar vi :) Skriver ett blogginlägg i all hast.. Har ingen lust lr ork o skriva egentligen. Ska lägga mig o sova sista natten här.. Nyss unnat mig ett sista bad i "mitt" älskade badkar.. Nu blir det att gå till pappa o låna hans badkar ;)


Åh det känns sååå skönt o få komma ner på Rättvik.. Gillar't som sjutton.



Men nu undrar jag om jag ska göra klart i dom två sista skåpen i köken ??




nej vi skriver imon hörrni :) Pusspuss!


Min Gulliga mamma kommer o hjälper till imon :) Då får jag passa på å mysa lite m Linnea å =)



BYe bye keramikvägen =)

Av Anna-Karin - 6 maj 2009 00:09

Nu flyttar vi :) Skriver ett blogginlägg i all hast.. Har ingen lust lr ork o skriva egentligen. Ska lägga mig o sova sista natten här.. Nyss unnat mig ett sista bad i "mitt" älskade badkar.. Nu blir det att gå till pappa o låna hans badkar ;)


Åh det känns sååå skönt o få komma ner på Rättvik.. Gillar't som sjutton.



Men nu undrar jag om jag ska göra klart i dom två sista skåpen i köken ??




nej vi skriver imon hörrni :) Pusspuss!


Min Gulliga mamma kommer o hjälper till imon :) Då får jag passa på å mysa lite m Linnea å =)



BYe bye keramikvägen =)

Av Anna-Karin - 6 maj 2009 00:09

Nu flyttar vi :) Skriver ett blogginlägg i all hast.. Har ingen lust lr ork o skriva egentligen. Ska lägga mig o sova sista natten här.. Nyss unnat mig ett sista bad i "mitt" älskade badkar.. Nu blir det att gå till pappa o låna hans badkar ;)


Åh det känns sååå skönt o få komma ner på Rättvik.. Gillar't som sjutton.



Men nu undrar jag om jag ska göra klart i dom två sista skåpen i köken ??




nej vi skriver imon hörrni :) Pusspuss!


Min Gulliga mamma kommer o hjälper till imon :) Då får jag passa på å mysa lite m Linnea å =)



BYe bye keramikvägen =)

Ovido - Quiz & Flashcards