Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

- Morfar !

Av Anna-Karin - 11 februari 2010 16:56

Hallåj :)

 

 

 

Vakna tidigt idag :) Morfar ringde o väckte mig, han va i Rättvik o hade lämnat hunden hos " Frissan " Fråga om jag ville följa med till Falun o städa åt han... Klart jag gör :) Snäll som jag är.. 5-6 timmar tar det o göra allt som ska's på hans jävla björn till hund :P Han har 2 st new founland hundar.. Lite o göra på dom kanske när det väl är dags..
Hur som helst så va det bara o kliva ur sängen o gå ut med Jumjum sen hämtade morfar upp mig..

Stannade i Grycksbo på vägen o drack en kopp kaffe o käka smörgås =) Lite frukost för engångs skull =)  Fint det.. Få träffa Linnea lite =) O mammsen å såklart..

Dammsuga,torka golv o skåpluckor o grejer hos morfar... vart en jävla skillnad men imorgon så syns det nog inte längre.. LortHundar !! =)

 

Runt halv 2 åkte vi tillbaka till Rättvik igen.. :)

 

 

Åååh igår lämnade Spike oss :( Våran/mammas hund.. Fy så tråkigt... Ändå haft han sen man var 11 lr 12 ... tråkigt, Men han va så dålig på slute.. Det bästa för han.... <3 Kommer sakna !!

 

Ja fy sjutton, Hoppas min Jumis får stanna hos mig ett bra tag till... Lilla gubben.

 

 

Nu ska jag städa o fixa här hemma innan min älskling kommer hem :) Ska bli sååååååå galet underbart å få pussa lite på han igen =) Fint o ha han bredvid sig :) MYS !! <3

 

 

Puss på sig !! // A-K

 

  

 

Spike !! <3 Hoppas du har det massa bra där du är nu ! Tänker på dig söta du !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards