Alla inlägg under februari 2010

Av Anna-Karin - 2 februari 2010 13:42

Hans dansklipp på bloggen gjorde fan min dag :D Grym !!!

 

Ni MÅSTE gå in o kolla... han e ju störtskön !! Studsar ju upp o ner ju !! :D

 

http://www.tv6.se/cimon

 

 

Är nere hos mossan nu   

 

 

Skriver sen.. Min energi är ju på max..

Tack Cimon !!   

 

 

 

Hihi :D PUSS !!

Av Anna-Karin - 1 februari 2010 22:52

Riiiiktigt tråkig kväll.. haft världens lust o göra nå, vad som helst.. Bara iiiingen som helst energi eller ork till de...

Jahapp?

Nu sitter jag o äter en massa massa kiwi o precis kikat på paradise hotel..

 

Imorgon blire å fika med Robin sen ska Christer få köra mig till Grycksbo    

Gilla gilla gilla. Umgås lite med mina 3 småsyskon.   Johanna är där så det blir grymt bra, alla på samma gång   

 

På onsdag fyller min kära fru år.. Emelie Bergfeldt fyller 19 !! Tro fan att det ska bli himla massa röj på fredag då det blir förfest o sen vidare till bowlingen. Vi lär ju fira tösen   

 

Åååh... Nu får det bli torsdag. FAN att det bara är måndag.. usch o tvi o fy å blä !!  

 

Jimmy Jones.... Vad gjorde du med mitt hjärta ? Du kom o tog mig med storm o du får mig så mycket lyckligare än jag trodde va möjligt.. Varje helg är jag så långt ovanför molnen man kan komma o jag är så tacksam för varje dag jag får med dig.   KÄRLEK  

 

Ååh jag är så galet tacksam för alla som lyser upp min vardag så väldigt..

Emelie,Micka,Emma,  Mamma o mina älskade småsyskon :Johanna, Matilda, Linnea..Jag är evigt tacksam över o ha så fina människor i min närhet..

Behöver ju inte skriva alla... Ni andra vet ju vilka ni är..

 

Ska nog bada lite nu innan jag lägger mig.. Är ju så himla skönt o gå å lägga sig nybadad i sängen..

 

Puss puss puss puss puss puss puss

 

All kärlek till er !!

 

 
Ovido - Quiz & Flashcards