Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Anna-Karin - 10 januari 2010 20:10

Heeeej igen !! ursäkta det långa uppehållet... vi har varit utan internet. Fyyy, vilken plåga. =) men nu e jag tillbaka !



Undra va som hänt sen jag skrev sist ? det har ju varit jul iaf !! :) Underbara Jul !!!! Jag har fått fira jul med min Jimmy, Oh så mysigt !!


Va underbart måste jag säga, Fick biljetter av min älskling till Buddy holly show i ejendals som är nu i februari :D SÖT !! Å Halsband o armband.. " Lilla Lisa design " Jätte gulligt ! :)


Nyår firade vi uppe i Röjeråsen, va trevligt... Önska man festa med det gänget oftare!


Ett stooooort plus va att jag fick ha Jimmy hemma i 3 veckor istället för 2 ;) Snacka om att jag har njutit av o ha han vid min sida !! Men inte blitt mycket gjort faktist, vi som planerat så mycket som skulle bli gjort :P haha :) Jaja.. =)



Mer då?  I Torsdags va vi upp till Buder o sov där, brrrr guuud så kallt ! tog flera timmar innan vi ens hade plusgrader i stugan.. Fast sluta bra, 25 + fick vi upp :) underbart! Här hemma har vi 18-19 grader hela tiden.. Usch, jag är så himla frusen av mig..


Helgen har varit himla lugn, Jimmy blev förkyld.. så har mest legat hela helgen.. " Jag tror jag är förkyld" Har jag hört... fleeeera gånger. Å jag har aldrig varit med om en så söt förkyld människa =) Haha..


The Hills maraton idag på Mtv... ååååh så typiskt. då va ju jag fast framför tvn hela dagen.. tur att Jimmy är förkyld så han gjorde mej sällskap =)

Men nu däremot är det slut på ledigheten för jimmy.. Bara jag, Jumjum o katten hemma.. O lägenheten ekar utan min älskling här..



Men men.. jag är såååå nöjd med dagarna jag har fått med han =)


Ska ta o bada lite :)



Många varma kramar från mig !!

Ovido - Quiz & Flashcards