Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Anna-Karin - 13 januari 2010 18:21

Gillar "Jimmydan" skarpt :) = Torsdag när Jimmy kommer hem från Stockholm =)

Ååååh ska bli massa mys o ha han hemma igen !!   

 

 

Idag :

Mamma   kom på morgonen med Linnea   ! :) Ååh så mysigt o umgås med lilltufflan ! Så vart fika o lite skitsnack innan dom for hem runt ett snåret !

 

Runt två dök Sofie o Maja upp, o även Mikk o Tindra :) Va kul o träffa dom !! :) Blir så sällan, får bli ändring på de.

 

 

Så min dag har gått åt till att vara social =)

 

 

Nu ska jag dra med min hund ut en vända, även fast han inte ser allt för sugen ut på å gå ut i kylan ! =)

 

 

 

Puss på er !

Av Anna-Karin - 13 januari 2010 01:06

Nu slänger jag upp bilderna från julafton i Mårtanberg som jag fått av Martina :)

 http://mariamartina.webblogg.se

 

                                              

 

Dom ligger inte i ordning men det e smällar man får ta ;) Klicka på bilderna så blir dom större =) Å seee så söt min lillasyster Linnea är i rödklänning o allt =) den andra lilltösen är kusin Kerstin !

 

 

Nu ska jag sova :) Imorgon kommer Linnea o Mamma tidigt ! ;)

 

Johanna,Matilda o Linnea.. Jag älskar er  

 

 

Jimmy, älskar dig åxå     

Ovido - Quiz & Flashcards