Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Anna-Karin - 11 januari 2010 14:32

Har sån skrivtorka.. Vill skriva av mig men vettefan va jag ska skriva.


Åååh, jag vill jobba !!! suger o gå som timmis.. Men men, skam den som ger sig :)


På tal om jobb så söker jag ju lite här o lite där hela tiden, Igår sökte jag ett nere i Grekland.. Det är typ som ett sommarjobb så skulle bara va borta ett par månader isåfall.. Det kan det va värt, vilken upplevelse ! Å en eller två måndader ska jag väl klara av o va ifrån mitt hjärta? =) Haha, jag som klagar på några dagar.. Men han får väl komma ner o hälsa på mig ! Minsann !!


ÅÅÅH !! Jag vill !!!



Från det ena till det andra, I badrummet har vi två hyllor på väggen men massa jox på.. Å igår när jag va påväg o somna så ramla ena hyllan i golvet med en jävla smäll.... Men fy f-n!! Jag trodde jag skulle dö.. Huuua. Tog ett tag innan jag våga gå upp o kolla va det va som hände !!! :P


I tankarna finns inget annat än JIMMY !! ååh jag blir galen.. denna längtan, o det är bara Måndag än !! Vill va med dig hjärtat, mer än något annat.. Framtiden ser inget annat än ljus ut !! Älskar dig gubben, av hela mitt hjärta ! Tack för att du finns för mig !




Nej nu så.. jag ska faktist ta o städa lite här hemma..

Ovido - Quiz & Flashcards