Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Anna-Karin - 23 augusti 2011 10:52

oj !

Nu blir ni förvånade o se mig skriva ett inlägg va ??

Sommaren har varit jätte hektisk.. Jobbat o stått i !

Det har hänt massor sen sist jag skrev !

Jag har skaffat mig en Grand Danois valp, Vi har köpt ett parhus, Ny kombi o i Januari väntar vi nå alldeles underbart !!

Jag är gravid i v.18 nu ! Så mysigt så ! På fredag ska vi på vårat första Ultraljud.. ska bli spännande o se det lilla livet ! Jag har varit så nojjig över allt, undrar till o från om det är något i magen.. jag går ju runt o mår så bra !
Så fredag blir väl som ett litet gravtest för min del !! =)

mkt spännnande !

Det va väl mkt nyheter på en gång?? ;)

Så nu ska jag försöka bli duktigare på å blogga har jag tänkt.. Få se om det blir o byta blogg oxå.. Prova nån annan. Det får ni veta senare ! =)

Just nu sitter jag på jobbet, här är det lugnt som i graven.. borde verkligen ta o damma nå hyllor lr nå....


Nej fy... Nu har jag inge mer vettigt o skriva ! Kikar in nån dag o lägger upp lite bilder från huset o på min vovvsing =D

Ha det så bra nu ! O ta hand om varandra !!


Kramar från mig o magen ! =)

Ovido - Quiz & Flashcards