Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Anna-Karin - 31 augusti 2011 10:43

Underbara onsdag !! Hela dagen känns lättare bara av namnet.. ! Det innebär att det bara är en natt kvar till världens bästa Jimmy kommer hem   

Igår vart det en dag i Borlänge med Micka, Leo o min lilla ängel till lillasyster ! Linnea ! Ååh hon är så härlig nu ! Pratar å står i o tycker o tänker ! O helt underbart snäll o ha med sig ! Som vanligt så köpte jag inge te mig själv men hitta, En Mimmi T-shirt, Ett par Jeans o en fin svart kofta åt Linnea ! O en snygg topp åt Matilda !

Bytte kläder på Linnea i Borlänge så när hon kom hem var det en tjej som hade näsan rakt upp i vädret o va såå mallig över nya kläderna ! =)

Givande dag helt enkelt ! Sen följde stora lillasys hem o sov över !

Trivs så bra med livet just nu ! Har dom finaste o mest äkta vännerna omkring mig o en sambo som inte kunde varit bättre !

Nej nu ska jag ta o kika hur långt dom kommit med inventeringen här.. Kanske man ska ta o räkna lite varor !

Puss o kram på er !  
Jag o kärleken i Turkey ! =D

Ovido - Quiz & Flashcards