Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Anna-Karin - 30 augusti 2011 10:56

Alltid lika roligt o se att tiden går framåt ! idag är jag i .v18 ! Skönt ! snart har jag iallafall klarat av halva tiden ! ååh va sakta det går !

Det får gärna gå snabbt nu så jag kommer in i v.25 ! En stockholmstripp med 3D 4D ultraljud är inplanerad o jag kan inte längta mer efter o få se det lilla knytet där inne igen !

Ledig idag ! Så jag ligger fortfarande i sängen o myser ;) kikar diverse bloggar o har mig.. ! Ska ner o hälsa på Mamma o Linnea snart en vända ! O sen blir det nog Borlänge me Micka ! :)

Nej nu ska jag ta o göra mig iordning.. Jimmy skrattar åt mina " stressiga " dagar när jag är ledig.. Hälsa på där o här o hit o dit.. Karlar förstår ju inte hur stressigt det är !! :)

Ufff.... Saknar sambon !!

Ovido - Quiz & Flashcards