Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Anna-Karin - 29 augusti 2011 11:24

Sitter på jobbet o tvingar mig själv till o göra nån slags nytta !! sån jäkla huvudvärk idag o fy rutti ! Vi håller på med inventering av butiken här på Enåbadet just nu ! Det är såå skojsigt göra.. Nää !! :(
Men men !

Smet o satt mig ett slag.. Orkar inte stå stilla längre stunder då jag fått problem med något som ska kallas blodtrycksfall.. ?! Går bra så länge jag rör på mig men så stannar jag upp o då håller det på å svartna åt mig ! Måttligt roligt när man står i kön o ska betala.. Fy.
Men enligt barnmorskan så ska det ge med sig.. Det ska tydligen vara som värst nu i " mitten " av graviditeten..

Till Eva ! jag känner mig lite som en svimmande Jimmy nu !! Kanske jag ska ta o tänka pannkaka pannkaka när jag står där o det börja bli suddigt !!! :) Han är för go den där Jimmy ! jag kunde inte hittat nån bättre o mer seriös o kärleksfull pappa !!

Annars mår jag ju bra nu som sagt.. är just det där att jag inte kan göra något stillastående.. Besvärligt !

Ska ta o kika om vaktmästarn ska ha nån lunchrast idag tro !! =) Tänkte sällskapa me han !

Fy jag kommer sakna mina vaktmästare när jag slutar här !

Nej nu så ! Jag tar o skriver nån rad senare !

Puss o kram !

Ovido - Quiz & Flashcards