Alla inlägg under september 2008

Av Anna-Karin - 1 september 2008 22:41

Oj, tiden rusar iväg så snabbt.. Känns som jag inte hunnit med o märkt av att det varit sommar ens.. =/ Aja Goosh.. Men jag har jobbat destomer iställe :)O det vart ju cash.. Men ändå, jag älskar verkligen sommaren.. Så missa jag alltihop.. Nu gör det inget om jag jobbar som en tok, hatar höst o vinter.. Fy.. jag gillar verkligen värme.. Så ska försöka jobba undan vintern å ;) Lär ju bli kämpigt!


Aja.. I Helgen va vi ner till dalajärna me husvagn =) Va Marie memorial där =) grymt kul :) Inte lite snabbt deras bilar går heller ;)


Fått mina tågbiljetter å =) Kul.. Nu snart åker jag ner till uppsala o hälsar på Majsan =) Lär handla o handla o handla lite till antar jag ;) Men nu så.. jag har bestämt mig att lägga undan pengar ju.. Till resa o till körkort..!


Sitter även o funderar dag ut o dag in va jag skulle vilja jobba med.. Funderar om jag har nå jag verkligen skulle vilja göra.. Kmr inte på nå.. Tror jag tänker för mkt på det..

Skulle va kul om man kom på nå.. Så kanske man kan börja iallafall titta på utbildnignar..?! Goosh.. Jag som e så trött på skolan. Men nå vettigt lär man väl försöka bli?! :P =)


Fast å andra sidan gör det väl inget om man står å flippar burgare hela livet?! =) Hehe.. Spela roll.. Ganska socialt jobb =) O det blir en hel del pengar i slutändan ändå! Nog för att det kanske inte är mitt drömjobb.. o jag letar ju faktist efter nå annat o hålla på med.. =)


Imorgon e jag ledig =) Åååh så skönt =) då ska jag passa på å sova ska ni tro =) Är förbaskat trött nu.. Jävla skit mörker.. blir ständigt trött när det går mot höst o skit. Gaah!


Nej nu ska jag göra dasse sällskap i soffan.. o natta lilla lillsys johanna!! :P


Puss på er..


<3

Ovido - Quiz & Flashcards