Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Söndagskväll !

Av Anna-Karin - 28 augusti 2011 22:16

Nu ligger jag o Buster i varsitt hörn av soffan.. Jimmy har åkt till Stockholm o jobbat ! Han är så duktig ! Vi är så stolta över vår pappa/husse o sambo ! :)

Varit en rätt så lugn helg ! inge jobb.. det va skönt !!=) Blev en vända till IKEA med Tove vännen igår !!! Det va mkt trevligt =)

O i Fredags va bästa dagen på lääänge ! då va vi till Falun på ultraljud ! Jag va såå nervös så jag trodde hjärtat skulle synas i halsen på mig !! Jag har ju som sagt mått så bra på slutet så jag fick för mig att jag inte hade nå litet liv i magen.. o så va jag nervös över att jag skulle ha en karl som svimma... Han svimmar ju direkt han kliver in i ett sjukhus så jag höll tummarna att han skulle stå på benen när det va falulassaret o inte mora !

Han va så duktig ! lugn o fin medans jag fick anstränga mig för o andas riktigt !

Hur som helst.. Barnmorskan kommer o hämtar oss o hon kladdar på den där jäkligt varma gelén på min mage o kör med ultraljudsgrunkan över magen på mig..

TAMMEFAN ! det e en bebis där säger jag !!! =) lättad så in i vassen.. vilken känsla !!

Dom säger att allt ser bra ut, Vi får BF-datum den 31 Januari o berättar att vi väntar en POJK   Såå kul ! jag har ju tre småsyskon.. allihop är tjejer ! så jag hade räknat med o få en tjej jag med.. 

Det va iallafall ett väldigt skoj besked o få höra att det blev en grabb !! =)

Så himla lättad är jag nu om dagarna så jag tror jag kan flyga på moln !


Hur som helst ! jag ska ta o krypa ner i sängen nu .. Imorgon ska jag o jobba ! 


Tack för gulliga kommentarer !! =) Dom värmer !

O jättekul att du fortfarande har tålamod o kika in ibland Eva !! Ska försöka bättra mig igen o blogga lite nu igen =) 

Kastar in två bilder.. En på vårat underverk o en på " storebror " buster ! =)
Vi ses snart allihop !! Puss o kram ! 



     

 
 
Ingen bild

eva

29 augusti 2011 09:54

Haha vilken tur att Jimmy höll sej lugn. Kan inte låta bli att skratta när jag tänker på honom. Tänk när han gjorde illa sej och för att slippa tänka på blodet istället tänkte pannkaka pannkaka hahahahaha undrar om han gör så fortfarande hahaha.En pojke i magen,va roligt och vilken tur att det var nån där.Ser med spänning fram emot mer bloggande!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards