Alla inlägg den 1 september 2011

Av Anna-Karin - 1 september 2011 18:27

Underbara älskade dag !! Ligger i soffan o väntar på att Jimmy ska komma hem! Men verkar ta ett tag för det va hemsk kö nere i huvudstaden... Trist ! Ska ta o laga lite mat sen, Hoppas han kommer ihåg å sms:a när dom är i falun så jag hinner få den klar till han kommer ! =)

Tänkte göra färskpasta m ytterfile i nån krämig sås ! Hoppas jag får till det ! =)


Idag har Micka varit urgullig o hjälpt mig hämta ett skrivbord hos pappa som jag fått ! å två ursöta gamla stolar ! =)
De va snällt, Sen blev det lunch på Lerdalshöjden o handla lite vitfärg sen hem o slipa slipa fuuruuu ! Uuuh jag hatar furu... !! Så har jag hunnit grundmåla skrivbordet åxå! allt tack vare att Micka har hjälpt mig med allt ! =)

Ska bli kul o se va Jimmy säger ! =) Han vet minsann inte att jag tagit hem skrivbordet o fixat o donat ! =) Hih !

Ne.. Jag tror jag gör ett försök o dammsuga lite.. Har ju börjat städa så lika  bra o fortsätta ! =)

Stor kram från mig o magen !!


Minns du elle Micka? Vilka tider !
 

Ovido - Quiz & Flashcards