Alla inlägg den 2 september 2011

Av Anna-Karin - 2 september 2011 20:23

Jag o min galna Grand Danois valp har varit ute en vända o försökt få inkallning bli kul ! Funkar väl OK så länge han tycker det är roligt o man har godis i handen hela tiden !   
Bara o hoppas att han ska ta o lära sig lyssna lite.. verkar som att om man är fem månader o rätt stor valp så vet man absolut bäst vilket håll vi ska gå åt.. O då är det helt lagligt o springa ifrån sin gravida lata matte !! :-P Lyssnar gör man inte heller då.. Man har inget namn alls, O bryr sig inte i om matte ropar gooodiiisss lr sätter sig på huk o fjollar sig.. eller använder arga rösten..

Allt det där kom bara PANG, Så himla plötsligt ! Han va iiiinga problem o ha med sig, Lyssna o gick ett steg bredvid en hela tiden.. Nu har han tuffat på sig å är helt plötsligt både döv o oberoende av mig !!   
Hehe ! Men skam den som ger sig ! Nu ska jag ut på kortisar varje dag o nöta " kom hiiit " o fjolla mig.. så det kan bli kul o lyssna på matte nån gång !!

I övrigt har Fredagen varit bra ! Jobbat ett städpass på jobbe o sen lunch med bästa Tejjes ! Fick en liten present av hon som jag öppna när jag kom hem ! då har hon varit så söt o köpt en " sparkdräkt " till lillen i magen !! Hur söt får man va... Glad i själen blir jag av o ha en  vän som dig !!

Sen hem till Svärmor o Svärfar på lite fika o sen hem till soffan =) Som jag längtat över dagen ! ;) Sambon ställde sig o laga mat sen bar det av på Gokart åkning för hans del ! 
Snart kommer han hem m lösgodis o dricka till mig !! =D hih ! Fredagsmys !

Ja juste.... !!! idag när jag kom hem skulle jag va duktig o måla skrivbordet en vända till.. kliver ut på altan o ser att KATTFAN har gått över hela bordet !!!!! ÅÅÅHH .. .så arg jag vart... Svarta tasspår på mitt nymålade skrivbord..... Höll på å bryta ihop, Mitt humör orkar inte såna där "överaskningar" Nu lär jag slipa ner kattspåren o måla igen !!! Fy satan ... =(

Jaha nehe ! Nog om allt.. 

Ska tända lite ljus här hemma innan min bäjb kommer !

tack för kommentaren Eva !! =) Känner mig faktist riktigt snygg med Jimmy vid min sida ! ;)

Här är en bild på en väldigt stilig o envis Buster !! =)  

 
  

Ovido - Quiz & Flashcards