Alla inlägg den 5 september 2011

Av Anna-Karin - 5 september 2011 20:44

Livet känns rätt så toppen !! =) Förutom att tiden går sååååå långsamt !! Fyller dagarna med en hel del tycker jag.. Men lika fan så skyndar inte tiden på !! Fy för o vänta !

Helgen har varit toppen.. Så himla lugn o mysig..
Jag har ju ett humör utan dess like bara.. gråter o blir grinig för ingenting !
Bara skrivbordsgrejen me katten lixom.. fick lov o lägga ansiktet över filten som en 5åring för o inte visa Jimmy att jag vart så arg så jag blev tårögd på riktigt! =P Ja jösses... Jag som redan har humör, Det här känns som o ha pms varje dag !! Så bra med en grandis valp som retar mig till max på det...
Jaja.. allt går väl över ?! =)

Idag har jag varit ner o hälsat på fina Sofie o Maja ! :) Även varit på guldfynd m Micka o Leo o lämnat in min klocka på lagning som jag fick av min älskade Jimmy förut.. Å använde upp mitt presentkort som jag åxå fått av Jimmy, Blev en silverring med två dalahästar på ! Å ett halsband me en liten dalahäst ! =)

Sen har Jossan varit förbi o hälsat på åxå ! Det va inte igår så det va kul..

O nu väntar jag på mitt kvällssällskap Micka ! :)

Nej nu så.. Nu ska jag kika på ensam mamma söker !
Jobb imon.....puh.

Kram från mig o  magen !

Ovido - Quiz & Flashcards