Alla inlägg den 11 september 2011

Av Anna-Karin - 11 september 2011 10:27

Sicken helg !
Haft supermys ! Fredag va vi o fira kära Pappa som fyllde 44 År ! Jag,Johanna (lillsys) Jimmy o Johan ( Svåger ) köpte biljetter till Shakin Stevens åt han  
Tror han vart nöjding som sjutton ! 

Lördag tog vi det lugnt sen hämta Linnea o så iväg till Glad på kräftskiva ! :) Haft Linnea här över natten, Hon är så duktig så ! :) Sovit alldeles själv i vårat gästrum !

Imorse vakna jag 5 av Jimmy's klocka... OOJ ! Va glas Anna-Karin blir då ! Hota 15 gånger med o lägga mig på soffan om han inte sluta trycka på SNOOZE ! Jag är såå grinig o trött på morgon, Sover så dåligt.. .Men men  sagt o gjort.. jag la mig på soffan.. Fast somna ändå inte om.

Så jag gick upp o gjorde smörgåsar åt Jimmy, Koka kaffe o koka ägg... Min lilla jägare som ska upp så tidigt ! Å gulle mej då ! :) Glad blev han iallafall.. Från å ha en grinig tjej till o ha fått frukost o matsäck fixat ! Hah.. Det vänder fort !

Linnea råka vakna innan Jimmy drog oxå. Så jag är måttligt trött i ögonen nu.. GÄSP! Kl 5 är inte min tid o vakna ! Hoppas våran lillgrabb blir lika morgontrött som jag är o inte får Jimmys morgonpigghet ;) 

Nehepp.. Undra om jag ska slita Linnea från Tv:n lite... Kanske baka muffins lr nå.. tiden går såå sakta. å Jimmy har bilen.. å det regnar.. Huua huua.. :P



Så får det bli !


Stor kram från mig o magen !
O en från Linnea å ! :)  























Ovido - Quiz & Flashcards