Alla inlägg den 26 september 2011

Av Anna-Karin - 26 september 2011 23:41

Jösses va dagarna springer ifrån mig.. det går ju på tok för fort.. o jag gör allt o ingenting om dagarna. Så jag vet inte va jag ska blogga om riktigt ;)
Vettigt o va arbetslös o bara glassa omkring.. Fika hit o fika dit o bara umgås med folk som får en o må bra ! Sånt gillar vi!

I onsdags förra veckan bar det ju av till Norge o Trysil.. Bästa Therese skulle på arbetsintervjuv ! Den gick ju riktigt bra.. Min duktiga fröken fick jobbet o ska spendera sin vinter i Norge i år.. Jösses, jag lär verkligen hälsa på henne.. annars lär jag avlida! Det är en tjej som jag trivs så bra ihop med.. GRYM!

Sen Torsdag o våran älskade Jimmy kom hem.. Försökte mig på flera gånger under helgen att han skulle känna våran guldklimp böka omkring i magen.. Men så fort pappa la handen på magen skulle det bli lugna gatan.. ååååh din lilla tråkmåns där inne... !! När jag är själv ska det hållas låda osv.. Men det kommer väl.. Snart dags för ett besök hos barnmorskan.. ska bli spännande o höra lite hjärtljud o så! :)

Lääängtar som en tok till 11 November oxå! Sthlm o ultraljud.. sååå efterlängtat ! Tänk o få titta lite närmare på dig våran guldklimp! Både jag o pappa längtar ! :)

Hur som helst ! :) Idag har jag varit o köpt foder åt våran andra guldklimp!
Billig o bra hund... NOT. Får köpa 2 st 10 kg's påsar i månaden.. á 699 :- /St... YES !! Han äter för mer än va jag gör ! men men.. jag får sova på nätterna när han får det där fodret o magen bra på han så.. Får väl stå ut..

Fast... Lite dags o börja leta annat foder är det väl.. Finns annat o lägga pengarna på. Något annat borde ju funka..

Nu lär jag sova.. En o annan fikadejt inplanerad imorgon o så ska jag hämta lillasys Matilda på skolan oxå ! Inte o glömma ! :)


Godnatt på er !

Kram från mig o magen!

Ovido - Quiz & Flashcards